Jag hatar denna dag!!
DATUM: 2010-02-26 | TID: 12:58:44 | KATEGORI: Vardag 2010

My life sucks! Har haft otur hela dagen. Innan jag skulle åka till skolan så märkte jag att jag har tappat mitt busskort,matkort o.sv. Inte alls kul! Provet kunde inte ha gått sämre. Hej IG! Efter provet slutade vi, så jag och Lellan åkte in till stan och kollade i affärer. Köpte ett par solglasögon och nu är jag hemma och dränker mina sorger i apelsinchoklad och cola.




Har ju önskat mig denna Odd Molly jackan till min b-day men inte längre! Den var så ful i verkligheten. Inte alls beige utan grädd rosa typ. No thank you!




Vet inte om jag ska köpa dem eller inte?! Sjukt snygga iallafall!


Mina nya solbrillor. Så solguden ge mig sol, vill börja använda dem!


Dränker mina sorger efter dagens otur..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?