Day 02 - my parents
DATUM: 2010-12-19 | TID: 21:17:52 | KATEGORI: Om mig

Mina föräldrar, hur ska jag kunna beskriva min kärlek till dom? Ibland förstår jag inte hur de orkar med mig. De har alltid ställt upp för mig oavsätt vad som har hänt. De har varit tillsammans i 20 år och fortfarande lika kära.
 


Min pappa heter Mark även känd som daddycool. Han är ursprungligen från London och jobbar som frisör på en salong i Älvsjö. Vi är väldigt lika han och jag. Både på utseendet och beteendet. Många tycker att vi har en ovanlig relation eftersom vi gör mycket tillsammans och många kallar honom en curling pappa eftersom han ställer upp för mig, kanske lite för mycket. Behöver jag bli hämtat mitt i natten kommer han, behöver jag nya kläder betalar han. Men sådan är han. Omtänksam, snäll och ibland lite pinsam på sitt sätt. Men jag älskar honom trots att han helt plötsligt kan börja sjunga mitt i affären trots det är han min bästa vän.



Min mamma bästa Anna. Vi har inte den där typiska moder-dotter relationen. Trots att vi inte alltid är överens ställer hon alltid upp och hjälper mig med det som behövs. Oavsätt om det gäller en uppgift i skolan till att applicera lösögonfransar gör hon det fastän jag inte förtjänar det. Hon är en sån person ingen kan tycka illa om. En saft och bull mamman. Fast i hennes fall pannkaksmamman. Hon gör de godaste pannkakorna som alla älskar. Trots vår inte kristallklara relation älskar jag henne över allt annat.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?