I want to grow old with you
DATUM: 2010-12-13 | TID: 15:17:40 | KATEGORI: Kos



Här har ni de 3 viktigaste personerna i mitt liv. Dom har stått vid min sida i drygt 6 år. En tredje del utav mitt liv har jag spenderat med dom. 6 underbara år. Visst, vi har haft våra motgånger men vi har alltid lyckats bekämpa dom. Våran vänskap är för stark och viktig för att låta den gå åt spillo. I 6 år har vi hunnit göra mycket tillsammans, allt förutom en utomlands resa  och i sommar kommer det äntligen att ske. 2 veckor med er kan inte bli fel. Tjejer, mina fina vänner. Jag älskar er mest.

♥ SKRIVET AV Laura

amanda du är också en underbar för livet! nu ska vi för andra gången åka till grekland tillsammans:D<3

DATUM: 2010-12-13 | TID: 18:38:23
BLOGG/HEMSIDA: http://laurajohsson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?