Day 08 - My favorite memorie
DATUM: 2010-12-25 | TID: 16:17:41 | KATEGORI: Om mig

Mitt favorit minne måste nog vara första dagen i gymnasiumet. Det var då jag lärde känna min goda vän Elinore. Under sommaren innan gymnasiumet tog Ella kontakt med mig via playahead och berättade att vi skulle börja i samma klass. Det blev en lättnad för mig, att inte behöva börja själv! Jag minns när vi möttes på tågstationen och satte oss på tåget och att vi helt plötsligt började vi be tillsammans. Jag minns hur nervösa båda var. Jag minns när vi satt i klassrummet och flera frågade om vi kände varandra sen innan eftersom vi pratade som vi känt varandra i flera år. Jag minns hur lycklig jag var att jag träffat Ella. Jag minns hur jag visste att jag aldrig får släppa taget om denna underbara tjej och det tänker jag aldrig göra. ♥




♥ SKRIVET AV Elinore

åhh du är världens bästa!! så glad att vi har varandra!! looooooooooooooove you honey <3 <3 <3 <3

DATUM: 2010-12-25 | TID: 17:22:14



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?