Day 06 - My best friend
DATUM: 2010-12-23 | TID: 15:56:05 | KATEGORI: Om mig

Lovisa Kristiansen är min bästa vän. Världens finaste tjej. Vi träffades när vi var små fjortisar som hängde på grönan. Det sa klick och sedan dess har det varit vi i 4 år. Sätt varandra växa upp från fjortisar till de vi är idag. Ingen är så knäpp som hon är och det är en av anledningarna jag trivs vid hennes sida. Hon vågar vara sig själv. Jag anser Lovisa som min andra halva som jag delar allt med. Vi har upplevt mycket tillsammans. Torkat varandras tårar, rest tillsammans och flamsat runt. Det finns ingen annan jag skulle vilja dela mitt bästis hjärta med förut dig. Jag älskar dig mest med hela mitt hjärta.











♥ SKRIVET AV Lovisa

Världens,världens,världens finaste, det är du Amanda! Du är absolut bäst och får mig att må så bra som ingen annan kan få. Du ställer alltid upp för mig,vill alltid mitt bästa och är en äkta vän som jag litar på i vått och torrt - och jag hoppas du känner detsamma för mig då det är något jag verkligen vill att du ska känna. Utan dig inget mig. 4 år,4 underbara 4,med dig bästis ♥

DATUM: 2010-12-23 | TID: 18:03:38
BLOGG/HEMSIDA: http://lovisakr.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?