Day 01 - About me
DATUM: 2010-12-19 | TID: 01:15:24 | KATEGORI: Om mig

Då börjar vi! Vem är jag? Hur är jag som person?

Jag heter Amanda Jackson och föddes den 14 April 1992. Det gör mig 18 år och några månader. Jag är ensam barn och uppvuxen i Huddinge med mina föräldrar Anna och Mark. Pluggar gör jag på Värmdö gymnasium med inriktningen samhälle/ekonomi. På helgerna extra jobbar jag på ICA som ligger 1 minuter ifrån mig. 75 % av pengarna jag tjänar ska jag spara till Kos resan och resten kommer gå åt min favorit syssla, shopping! Annars gillar jag att umgås med min familj, mina vänner, fika, åka till London, slå klackarna i taket och mycket mer.

Men vem är jag egentligen? Det är ganska svårt att säga. Många har olika uppfattningar om mig. Människor har beskrivit mig som glad, dryg, bortskämd, blyg och pratglad. Alla påståenden stämmer in till viss del. Jag ser min uppväxt som en bergodalbana. Det har lätt till en skakig tonårs resa och det är inte förens nu jag har blivit säker på mig själv. Förut var jag väldigt känslig och tog åt mig allt. Nu har jag lärt mig att se förbi de negativa kommentarerna.

Många uppmärksammar min röst. Den är ljus och pipig. Inget man förväntar sig när man ser mig. Rösten hör till vem jag är. Jag har en tråkig humör och jag älskar att skratta, det gör vardagen roligare. Jag kan beskrivas som en kontroll freak som gillar att ha allt under koll. Önskar att jag vore mer spontan. Jag är alldeles för bekväm, en av anledningarna till att jag skaffade jobb. Behöver känna av hur det är att vara vuxen. Jag anser att det är viktigt att hålla kärt är sina vänner och familj. Det är det bästa man kan ha.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?