Pictures of Zakynthos
DATUM: 2010-08-13 | TID: 14:21:45 | KATEGORI: Zakynthos

Idag är det 2 veckor sen vi kom hem från Zakynthos och under de 2 veckorna har jag helt glömt bort att visa bilder. Här kommer några från våran fantastiska resa.


















♥ SKRIVET AV Ida

Hej! Jag har precis bokat en resa 10 september till Zakynthos med mina fem bästa tjejkompisar och googlade lite för att kolla läget och fick då upp din blogg! Det verkar som om du är nöjd med resan och jag bara undrar om du kan ge lite tips, vad man ska se och göra och så. Vi ska bo i Laganas en vecka ungefär 5 min från bargatan, som jag har förstått det.

Jag undrar typ;

Vad kostar taxi, mat, drinkar, utflykter?

Finns det någon shopping?

Tacksam för tips! MVH Ida

DATUM: 2010-08-18 | TID: 13:51:13
BLOGG/HEMSIDA: http://idakjallq.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?