Kläd dilemma
DATUM: 2010-08-19 | TID: 23:51:55 | KATEGORI: Cravings

Har ett dilemma. Ett jobbigt sådant. Givitvis är det ett kläd dilemma. As usaul när det närmar sig helg. Imorgon är det utgång som gäller och känner att en ny klänning skulle sitta fint. Efter att ha letat genom hela stan idag med Lovisa, så hittar jag en klänning som får plånboken att svida rejält. Dock känner jag att den nästan är värt att lägga ut lite extra pengar för en fin klänning. Det återstår och se hur jag gör. 

Klänningen jag suktar över är från Topshop och såg nyss att snygga Sofi Fahrman har en den!



Bild lånad från Sofi Fahrman


♥ SKRIVET AV ebba delin

Jätte snygg klänning :)

DATUM: 2010-08-25 | TID: 18:41:44
BLOGG/HEMSIDA: http://ebbadelin.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?