Garderob rensning
DATUM: 2010-08-30 | TID: 20:56:57 | KATEGORI: Cravings

Har en stor lust att rensa min garderob igen och denna gång verkligen slänga alla kläder jag förut inte velat slänga eftersom jag kanske skulle få för mig att använda plagget igen. Tror ni jag använt de plaggen? Nope. Inte en ända gång. Istället ligger de i garderoben och tar onödig plats. Ska ta mig i kragen redan i veckan och börja rensa.




Tänk om man kunde äga en walk in closet som Carrie har!


♥ SKRIVET AV Laura

rensa så kommer jag och tar allt:D

DATUM: 2010-08-30 | TID: 22:17:12
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

Då får du vara snabb med att komma och ta allt annars ger jag bort de till någon annan :P

DATUM: 2010-08-30 | TID: 22:36:06
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?