Nu börjar jag med hiss och diss!
DATUM: 2009-09-08 | TID: 18:23:06 | KATEGORI:


 
 Ungdommar som vågar åka som utbytes studenter. Jag tycker det är riktigt modigt att dom vågar lämna sina vänner/familj . Att åka som utbytesstudent har jag alltid velat göra men aldrig funnit modet till att göra. Jag skulle älska att kunna få uppleva en ny kultur och testa att leva som t.ex en amerikan i 10 månader. Så ett hiss till alla som åker utbytesstudenter. Dessutom är mina favorit bloggar av personer som är utbytesstudenter. 



Att sommaren är över! Jag skulle gärna ha sommar året runt iallafall i några månader till. Jag gillar verkligen inte det svenska klimatet. Ge mig sol och värme och skippa snön och regn. Det skulle vara ekonomiskt om det var sommar året runt, då slipper man ju köpa kläder för alla årstider! haha. Jag vill iallafall flytta från Sverige när jag blir vuxen.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?