26 September 2009
DATUM: 2009-09-26 | TID: 11:23:27 | KATEGORI: Vardag 2009

Godmorgon mina läsare! Är vaken nu och är piggare än vad jag var igår. Har inte varit så trött som jag var igår. Men om igår då. Vi åt middag tillsammans och sen satt vi mest och pratade i Sandras vardagsrum. Vi skulle egentligen ha kollat på film men ingen förutom jag orkade kolla på filmen så blev ingen film.

Gårdagens bilder. När jag och Lauren var i stan så stötte vi på Sandra!



Sen efter ett tag mötte vi Mikkan! Här på bilden är vi påväg hem till Huddinge och jag har aldrig skrattat så mycket som då. Ett litet barn härmade allt vi sa så tillslut fick jag så ont i magen för jag hade skrattat så mycket haha.



Jag och Lauren när vi väntade på Jonnie



Under våran super goda/mysiga middag!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?