Fredags myyyyyyyyyys!
DATUM: 2009-10-09 | TID: 21:49:00 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är det fredagys myyyyyyys! Och självklart blir det mys till idol. Har märkt att jag inte har någon ork alls att umgås med mina älskade vänner på helgerna. ( I still love you all ) Känner att jag behöver spendera med min familj men mest med mig själv. Behöver samla mina tankar.

Men idag har jag inte bara varit hemma. Utan det blev stan med mysmorsan. Vi hade som uppgift att hitta en svart snygg(!) höstkappa till mig och vi fann en. Det blev en från Zara som min mamma köpte till mig. Hittade en massa andra kläder som jag självklart vill köpa men för det måste jag ha pengar och för det måste jag spara och det har jag inte gjort denna månad.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?