En sammanfattning utav min dag
DATUM: 2009-10-10 | TID: 17:06:35 | KATEGORI: Vardag 2009

Så trött man blir efter en dag på salongen/Kista C. Håret blev jätte fint och daddycool lyckades verkligen med färgen! Klippte bara topparna och glömde klippa till luggen vilket var lite synd. I Kista så kollade vi mest bara runt. Hittade inget speciellt eller jo! 3 böcker från Akademibokhandeln.

Pappa hade fått cocosbollar utav en kund så vi fikade lite.



Mamma när vi "fikade"



Jag höll på att plugga ekonomi medans färgen låg i.



Slutresultatet. Dock inte så ljust tycker jag och I know ugly picture



Hittade detta på HM. Ska nog köpa koftan till höger nästa vecka!



Böckerna jag fick =)


♥ SKRIVET AV malinNn

phetttt fint :)))

DATUM: 2009-10-10 | TID: 18:59:57
BLOGG/HEMSIDA: http://bdu.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?