Hiss och diss!
DATUM: 2009-10-10 | TID: 19:41:51 | KATEGORI:

Blocket! Jätte bra nu när jag ska sälja en massa gamla jackor och väskor o.sv Ett smart sätt att tjäna pengar på och att spara pengar för dom som köper där.

Bio! Åh det är så mysigt speciellt på hösten. Gillar verkligen bio känslan och speciellt reklamen i början då dom visar trailers. Det älskar jag att se dom. Film är bäst på bio! Ska faktiskt på bio ikväll och se Flickan som lekte med elden med daddycool. Förlåt Ella!


Böcker!
Oavsätt hur "töntigt" det låter så är att läsa en utav mina favorit sysslor. Gör alltid det hemma och när jag åker kommunalt själv. Jag var en riktig bokslukare i sommras läste ut över 8 böcker hehe. Men kan säga att tack vare att jag har läst så många engelska/svenska böcker så har mitt ordförhåd blivit bättre!





Snö! Att det redan har börjat snöa i Sverige har fått mig att rysa. Usch och urk. Jag vill verkligen inte ha snö i år. Det blir ändå slask efter 5 sekunder och slask är det värsta. Ge mig snö över julhelgen och jag är nöjd men inget mer. Står inte ut med kylan som kommer med snö vädret.

Sega människor! Det finns inget värre än när man har brottom någonstanns och framför än så är det människor som går saktare än en sköldpadda. Inte visar dom någon respekt när man försöker gå förbi i den stora folkmassan. Värst är det på centralen under rusningstiden.


Spotify!
Nä, det har  jag aldrig gillat. Under tiden jag hade det blev min dator seg och inte fann jag all musik jag ville ha. T.ex som Erik Hassle låtarna, fanns bara uttjatade Hurtful. Dessutom vill jag kunna få över min musik på iPoden och då är iTunes mycket bättre!


Kul att mina hissar blev något på b och dissar något på s. Märkte inte det förens nu haha!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?