12 Oktober 2009
DATUM: 2009-10-13 | TID: 00:23:28 | KATEGORI: Vardag 2009

What a day! Skolan var som vanligt och avslutade dagen med ett kalkylerings prov. Som gick relativt bra! Jag och Ella var klara samtidigt så vi drog till NK/Zara och kikade efter vinterjackor. Fann dock inte det jag sökte. När det var dags att åka hem stöter jag på Lauren(!!!!) inne i centralen så stanna kvar i stan och vi gled runt i butikerna.

Slutade med att jag mötte upp mysmorsan och vi köpte en vinterjacka från fjällräven och en väska från HM. Love it! Fast nu är jag ca 3800:- fattigare men det är så värt de. Väl hemma har jag skrivit klart min analys på Medea.  Känner mig så duktig!

                                                           " Man blir som man umgås"




Dagens inköp!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?