1 Oktober 2009
DATUM: 2009-10-01 | TID: 19:53:34 | KATEGORI: Vardag 2009

Whatz up people? Själv så gör jag inte så mycket, försöker fördriva tiden så gott jag kan. Vad gör man då? Jo bloggar. Vill iallfall att idol ska börja nu! Dagen har gått så snabbt idag. Kan bero på att vi gjorde ingenting speciellt i skolan idag. Knappt någon idrott/engelska/svenska lektion.

Satt bara där och diskuterade lite för det mesta. På engelska lektionen planerade jag och 3 tjejer i klassen att vi ska ha en HP kväll (harry potter) hos mig på fredag om två veckor. Det ser jag framimot! Sen på eftermiddagen var min turism klass på studiebesök på fritidsresor och det var intressant. Blev lite sugen på att bli reseledare för en eller två säsonger när jag har tagit studenten. Lät som ett roligt jobb faktiskt!

Jag och Häfker på gympan!



Jag orkade inte platta håret idag så resultatet blev följande



Påväg till München- Bryggeriet blev det en latte från Seven Eleven





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?