What a day!
DATUM: 2009-11-07 | TID: 20:23:36 | KATEGORI: Vardag 2009

Hallå bloggen! Ingen vidare uppdatering idag. Beror på att jag varit ute hela dagen och kom hem för någon halv timme sen. Först skhlm med mamma. Tro det eller ej men det var hon som kom hem med flest påsar. Jag kom därimot hem med ett par gråa jeans från Topshop. Super snygga! Dagens middag blev Primo med Mikkan och Lauren. Som vanligt var det super gott! Skulle ha följt med till stan men min kropp sa nej. Istället får det bli hemma kväll med mamma. Ibland är det skönt att bara vara hemma!

Jag i bilen påväg till kungens kurva!



Hittade dom här skorna på Skorett SÅ snygga, älskar färgen!



Mikkan på Primo!



Jag och Lauren på Primo!



Mitt lördags godis!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?