Har fortfarande blogg pause men var tvungen
DATUM: 2009-11-30 | TID: 22:35:24 | KATEGORI: Vardag 2009

Läste precis Mikkans blogg och hittade ett otroligt roligt inlägg om Ballecrew hur våran framtid ser ut om vi inte stannar i skolan! Älskar Mikkans fantasi ibland alltså!

Jag har kommit på en rolig sak när jag och Mikis satt och fikade.
Såhär blir det om du inte stannar i skolan, passa på nu!

Mikaela N. Piwek : Mikaela går ut skolan och skapar sig ett företag och gifter sig.
Företaget går åt helvete och mannen lämnar henne med ett barn.
Pengarna försvinner snabbare och snabbare och tillslut blir det bidrag men det räcker inte till.
Hon hamnar på sin parkbänk i centrum med tidning hon säljer. Stay in school Mikis!

Sandra Frykberg : Sandra blev aldrig den dära radioprataren utan får skitjobben att rensa skrivborden, minumlön och får en kille. Dom fungerar inte så bra ihop och Sandra lämnar honom med huvudet högt!
Sandra gifter sig med en rik snubbe och rånar hans pengar, åker utomlands och blir fasttagen. Fängelse i 15 år.
Råna ingen Sandra, du kommer lyckas! Du kommer bli den knarriga radioprataren genom tiderna!

Laura Johnsson : Laura kämpar sig till hockey proffs men under en match ramlar hon så hårt att hon bryter alla ben i kroppen och kan inte fortsätta med hockeyn. Jonnie kämpar tappert med att beslava henne och Laura vill verkligen spela igen.. Jonnie kämpar och Laura klagar! Hur ska det gå?
Laura var försiktig! Du kommer gå låååångt!

Amanda Jackson : Amanda blir ekomon men är inte nöjd! Mode försöker hon satsa på och flyttar till USA. Man hör inte längre av henne.. Hon försvann in i USA's kretser och sen kommer det fram att hon producerar kläder till Pagelle. Med familjen i USA blir hon nya Anna Anka.
Snälla Amanda håll dig i Sverige!

Mikaela Nilsson : Själv kommer jag börja göra möbler men är påtok för lat så folk slutar köpa och mitt företag går i bitar. Gifter mig rik men blir otroligt olycklig för att leva på pengar var kul i en vecka så jag skiljer mig och hamnar med Mikis på bänken.. Där vi alla möts sen !

Nu stannar vi i skolan och satsar på våra drömmer brudar!


♥ SKRIVET AV Mikaela

Thihi, jag är allt bra påhittig :D

DATUM: 2009-11-30 | TID: 23:15:00
BLOGG/HEMSIDA: http://mforpresident.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?