Delar av dagens outfit
DATUM: 2009-11-06 | TID: 19:29:02 | KATEGORI: Outfit

Innan jag ska gå till bussen vill daddycool visa en super söt katt/hund video han hittade häromdagen. Han är en vekling när det gäller katter. Han skämmer nästan bort våra katter mer än mig. Men iallafall. Till saken. Tog nyss lite bilder och skulle sätta ihop dom i ett fint collage med hjälp av picasa. Men tror ni inte jag råkade ta bort programet tidigare idag? Dumma dumma mig!

Inviger min t-shirt jag köpte från Zaraför ett tag sen



Kör på två favorit armband



Bjuder på en "typiskt" Mandy pose! haha


♥ SKRIVET AV Johanna Andersen - shopping, vardag och drömmar om Italien!

Sjysst stil du har; både t-shirten och armbandet var stört snygga! Passar grymt bra ihop, också :)

ha en mysig fredag!

DATUM: 2009-11-06 | TID: 20:57:52
BLOGG/HEMSIDA: http://johannaaandersen.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

vart har du köpt armbanden ? =)

DATUM: 2009-11-07 | TID: 00:00:41
BLOGG/HEMSIDA: http://pajalaa.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

sv : hihi, okeej ;D jag är typ galen i armband! =)

DATUM: 2009-11-07 | TID: 00:09:09



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?