Duktiga och trötta Amanda
DATUM: 2009-05-26 | TID: 00:24:50 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu har jag nästan skrivit klart mitt tal. New York skrev jag om. Kan talet redan ut och in. Because I love that city so much! Imorgon blir det ingen skola för mig. Har ändå friidrotts tävling och inte det bästa för mig med tanke på knät. Sen så måste jag ändå rå plugga. Så imorgon blir det pluggnation! Suck..

Onsdag 27/5 - Svenska tal
Torsdag  28/5- Engelska grej för att stärka mitt mvg (don´t ask me why because I don´t know)  och sen matte grejsemojs
Måndag 1/7 - Ekonomi piss prov och en levnadslära uppgift ska lämnas in.

Lite mycket med tanke på att vi slutar ju om 15 dagar .. Aja bara att le och bita ihop. Undrar också när jag ska ha tid att plugga? Party både fredag och lördag. Kanske inte det bästa. Men skit samma lever bara en gång. Nu ska jag sova!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?