2 Maj 2009
DATUM: 2009-05-02 | TID: 01:18:49 | KATEGORI: Vardag 2009

Buuuuuuuuuusted mamma! Jag vet att du läser min blogg. Såg på din mest aktiva grejen på din dator och ja där fanns både min och Laurens blogg. Så HA HA. Sluta läs omedelbart eller låt mig följa med till New York :)

Men förövrigt. Hej mina underbara läsare! Min uppdatering har S U G I T. Jag vet. Men så får det vara ibland. Gårdagen. Valborg. Började av lite sådär B men slutade bra på en rätt trevlig fest. Mer don´t you need to know. Idag därimot. Dagen har spenderats med Yatzy gänget haha (internskämt) Vi beslöt oss för att grilla i en park i Huddinge. Det var hur roligt som helst. Bilder kommer någon gång imorgon.Men nu kan jag bjuda på några bilder från igår.









♥ SKRIVET AV Mikaela

jisses laura har verkligen stööörta leendet och mest särade fingrar!

DATUM: 2009-05-02 | TID: 12:34:29
BLOGG/HEMSIDA: http://sasmix.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Laura

Jag har tränat hårt på att kunna sära fingrana i huvudtaget så sluta klaga !!!:P

DATUM: 2009-05-05 | TID: 21:43:35
BLOGG/HEMSIDA: http://typlaura.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?