2 Maj 2009
DATUM: 2009-05-02 | TID: 14:35:40 | KATEGORI: Vardag 2009

Jag känner att en smått irration inom mig börjar bygga upp. Måste få bort den. Snart så är den borta. Klockan 3 för att vara exakt. Det är tiden då jag ska träffa Lovisa inne i stan och om bara några minuter skjutsar pappa in mig till stan. Så slipper jag hålla på att byta och krångla idag då pendeln är störd.

Jag lovade igår att visa bilder från igår såhär kommer några!









och avslutar detta inlägget med en bild på hela yatzy gänget!


♥ SKRIVET AV sandra

söt jacka du har! är det den mc jackan från hm? ;)eller vart kommer den ifrån?

DATUM: 2009-05-07 | TID: 20:52:57
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

nä den är inte från HM :) den kommer ifrån London vet inte exakt vilken butik..

DATUM: 2009-05-07 | TID: 20:54:42
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?