Vill vill vill måste måste måste ha ha ha ! ! !
DATUM: 2009-03-16 | TID: 21:08:01 | KATEGORI: Cravings

:))))))))))))))))) så glad är jag just nu! Jag har hittat en blommig klänning jag måste ha i sommar. Har suttit och fixat ihop ett kollage med måsten för i sommar. Det som är med i kollaget är något som jag ska köpa till i sommar. Bara jag får pengarna. På fredag eller lördag ska jag beställa ett sjukt snyggt halsband från Chicy.se !



halsbandet ska beställas på fredag eller lördag! 249 riksdaler, lite väl mycket men så värt det!





♥ SKRIVET AV Anonym

vartifrån är den blommiga klänningen?

DATUM: 2009-03-17 | TID: 09:05:14
♥ SKRIVET AV maja

halsbandet var verkligen jäättefint! :D

DATUM: 2009-03-21 | TID: 23:22:17
BLOGG/HEMSIDA: http://maajab.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?