Hallå där!
DATUM: 2009-03-02 | TID: 07:25:50 | KATEGORI: Vardag 2009

Kul att mitt sista inlägg igår inte publicerades! Här får ni det

Besökar antalet stiger för varje dag som går. Fortsätt så! Hej och hejdå nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Män som hatar kvinnor. Vill läsa ut den till helgen så jag kanske kan se den då.Har hört att den ska vara riktigt bra!

Läste några sidor ur boken men var för trött att läsa så la ifrån mig boken och somnade på en gång. Ja så idag är det skola för min del. Plågsamt att stiga upp ? Ja! Tur att jag börjar 10:15 imogon dåra. Men nu ska jag ta och äta min banan. Och jag tänkte bjuda på en dagens oufit. Jag vet jag är sämst på det.

Kofta - Primark
Kjol  - Primark
T-shirt HM
Armband - Primark
Leggins - Primark


♥ SKRIVET AV binded magazine

Releasen för binded magazine, Sveriges blivande största bloggtidning är nära, du hänger väl med från starten för att inte missa något eller själv ha möjligheten att bidra med något?

DATUM: 2009-03-02 | TID: 09:45:24
BLOGG/HEMSIDA: http://bindedmag.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Emma

sv; Ja jag har sportlov nu, det är otroligt skönt:)

DATUM: 2009-03-02 | TID: 17:03:46
BLOGG/HEMSIDA: http://emmalinne.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?