Jag ger den 3 och en halv stjärna utav 5!
DATUM: 2009-03-08 | TID: 01:03:30 | KATEGORI: Vardag 2009

Hemma från bion nu. Ja vad kan man säga. Boken kommer alltid att vara bättre. Men filmen var ändå bra.  Under hela filmens gång så hade jag alltid i bakhuvudet hur bokens handling var. Jag rekommenderar den för alla! Måste börja läsa Stieg Larsson andra bok snart.

Nu ska jag gosa ner mig i täcket och sova. Imorgon blir det bio igen men denna gång med min mor och innan ska vi trodligtvis till SKHLM. Länge sen jag shoppade, så kanske kommer hem med något nytt till garderoben!


♥ SKRIVET AV bella

Den filmen är kanon! :D

Man ska nog läsa boken efteråt tror jag :p

DATUM: 2009-03-08 | TID: 15:10:42
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?