I hate this so much
DATUM: 2009-03-01 | TID: 17:57:22 | KATEGORI: Vardag 2009

Jag känner mig misslyckad. Jag gav upp. Jag orkar inte mer. Matte B tar kol på mig. Får en känsla utav att jag bara vill hoppa av skolan iallafall Matte C kursen i 2an. För det kommer jag inte orka att studera. Nej nej nej! Det här är frustrerande. Jag har prov på onsdag och fattar nada. Sitter som ett frågetecken. Tack och lov har jag matte imorgon då ska jag be om hjäp. Mycket hjälp. Sen så är bara förmiddags passet på tisdagen uppbokat så kommer plugga matte hela tisdagen. KUUUUUUUUUUUL ! not.. Behöver en privat lärare.

♥ SKRIVET AV Anonym

OMG

get married to noa "dopeboy" falk

add him on facebook XOXO

DATUM: 2009-03-01 | TID: 19:13:08
♥ SKRIVET AV bella

Ja, otroligt skönt!

Du ska också utomlands i sommar såg ja? :D

DATUM: 2009-03-01 | TID: 21:09:37
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/
♥ SKRIVET AV elineklund.blogg.se

jättefin blogg, kolla gärna in min också! :)

DATUM: 2009-03-02 | TID: 10:03:03
BLOGG/HEMSIDA: http://elineklund.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?