Överflöd med bilder
DATUM: 2009-03-01 | TID: 21:24:48 | KATEGORI: Vardag 2009

Jag vill ha vår och sommar nu. Jag längtar efter den dagen då jag kan ta fram jeans jackan och slippa frysa på direkten när jag går ut. Jag vill kunna njuta utav värmen,mysiga uteserveringar och massvis med glassar.

Några bilder som får mig att sakna sommaren extra mycket!

Min och mammas resa till cypern i början utav Augusti.



Grillning på familjen frykbergs baksida



Sista veckorna i Balle skolan med Ballecrew



Hägerstensåsen festen med frugorna!



Choklad bollar och skräckfilm hemma hos David



Bada i Mörtsjön!



Hade precis kommit hem från en 3 veckors lång resa i USA



Linnea hittade 300 kronor på vägen


Lärde också känna ena frugan i början utav sommaren!


♥ SKRIVET AV moa

du borde spara ut ditt röda hår =)

DATUM: 2009-03-02 | TID: 21:47:16



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?