I want warm weather!
DATUM: 2009-06-03 | TID: 20:48:23 | KATEGORI: Vardag 2009

Efter regn så kommer solen! Kikade nyss ut genom fönstret och såg att himmlen har klarnat upp och att solen har tittat fram. Kanske det finns hopp om varmt väder till helgen?

Har precis disskuterat lite sommar planer med daddycool. Försöker återigen övertala honom till att vi ska åka till London nån gång i augusti. Han har hittills inte sagt ja men inte heller nej. Så tåller tummarna!
 
Sen så hoppas jag på att jag och mamma tar en trip till Göteborg och Jönköping runt vecka 31! Känner av att denna sommar kommer bli en riktigt lyckad. Inte en dag ska kännas meningslös. Ska utnyttja alla dagar till max med mina vänner och familj.


Bild från London när jag var där i febuari 09 :)


♥ SKRIVET AV Louize

Snygg jacka vart är dne köpt?:)

DATUM: 2009-06-08 | TID: 00:01:05
BLOGG/HEMSIDA: http://www.metrobloggen.se/Stockholmstjejen



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?