27 Juli 2009
DATUM: 2009-07-27 | TID: 19:28:31 | KATEGORI: Vardag 2009

Mätt och belåten. Blev bjuden på middag hemma hos Mikkan idag. Varje sommar blir jag stammis hemma hos familjen Nilsson när det gäller middag. Mina föräldrar är inte världs bäst på att komma ihåg att laga mat haha.

Just nu sitter Mikkis och gall skriker och andas som en pedofil. Visst låter hon riktigt normal ? hehe. Min kära vän är icke normal nu ligger hon och fantiserar om hur hon ska ligga på sin dödsbädd. 

Idag har jag hållt Mikkis sällskap när hon käkade lunch.



Efter lunchen gick vi till en park och åt glass. Fast nu lekte jag mest runt hehe.



Mikkan härmade gaybloggen ( amir ) Väldigt lika höhööh!




Påväg hem till mig så såg vi att det har kommit in en underhållande lekgrej vid en skola i närheten av mig. Perfekt! Därimot behövs det hjälp att komma upp på den, det märkte jag idag. Fick tillslut hjälp av en pappa som gick förbi eftersom jag hände uppe i luften med ett ben över. Han var så snäll så att han sprang runt ett varv och gav oss fart!








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?