Min dag i stan!
DATUM: 2009-07-22 | TID: 21:35:28 | KATEGORI: Vardag 2009

Äntligen klar med att fixa i ordning ena garderoben, Nu är det bara en kvar!  Men innan jag drar i gång med det projektet tänkte jag surfa runt lite på internet och blogga såklart. Stan med Lovisa idag var riktigt uppskattat! Har saknat henna så himla mycket. Ungefär 3 veckor sen vi sågs sist tror jag ?

Fyndade en jätte fin klänning från Zara idag och köpte en som jag tyvärr ska lämna tillbaka imorgon förhoppningvis. Ångrade mitt köp när jag kom hem! Inte så bra där... Hatar att lämna tillbaka kläder. Det känns så pinsamt. Haha!

Middag på Latte house blev det! Lovisa har lärt sig att äta sallad wiiho!





Fyndet från Zara. Dock är färgen ljusare än på bilden.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?