1 Juli 2009
DATUM: 2009-07-01 | TID: 09:19:26 | KATEGORI: Vardag 2009

Blev inge update igår när Ella gick hem för klockan var rent sent och jag var väldigt trött. Men vi kollade iallafall på Twilight och åt jordgubbar med socker. Smarrigt värre! Klantiga Elinore råkar först välta socker skålen i min säng och sen även saft glasset över hela min fotölj. Men ingen skada skedde.

Nu idag var det egentligen tänkt för ett pool party hemma hos sandra igen. Men jag känner mig inte helt hundra och måste köpa dom sista sakerna inför resan. Kan inte fatta att om exakt 24 timmar sitter jag på planet ner till Kreta! Jisses vad jag längtar.





Min och Ellas favorit scen på Edward under hela filmen. Han är såå snygg i brillorna!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?