New York New York
DATUM: 2009-01-09 | TID: 18:21:14 | KATEGORI: USA

Min livs bästa resor måste ha varit dom två gångerna jag har varit i New York och dom andra ställerna i USA där jag har varit. Men det är New York som hade det där lilla extra. Min vilja och längtan över att få möjligheten att åka tillbaka till  NYC är obeskrivlig. Jag vill ingenting mer än att åka tillbaka. Tillbaka till Manhattan. Det är någonting med atmosfären där som får mig att aldrig vilja lämna Manhattan. Jag känner mig hemma där och någon dag ska det bli mitt hem. Någon gång i framtiden ska jag bo där. I en lägenhet på Manhattan.  Varje dag får mina föräldrar stå ut med mitt tjat över hur mycket jag vill tillbaka. Och jag vet att jag ska tillbaka. Men just nu kan jag ingenting mer än att kolla på bilderna från dom gångerna jag har varit där och drömma mig tillbaka.

Jag och mamma utanför Rockefeller center. Sommaren 07.




Blev mycket glass från Ben&Jerry. Här är vi inne i deras glassbar inne i Rockefeller center



Just klivit ut från flygplatsen och ska hoppa in i big mama bilen. ha ha ha jag vet att jag ser riktigt sliten ut men en flygning på 7 timmar är inte min grej. Sommaren 08.






hahaha nu kanske ni undrar varför jag la ut en bild på en maträtt. Mina vänner har hört denna historia och nu tänkte jag berätta den för er! Jag och min familj bestämde oss för att äta på Gordon Ramsey's restaurang. När min huvudrätt kom trodde jag att det var ett skämt. Jag fick en potatis om man änns kan kalla det potatis. Den var lika stor som min tumme. Jag var chockad vid det tillfället. Köttet var typ fyra gånger så stor som potatisen.



Självklart måste man ju hälsa på poliserna och deras hästar när man är i New York. Sommaren 08.


♥ SKRIVET AV bella

Mysigt det såg ut! :)

DATUM: 2009-01-09 | TID: 18:44:37
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?