Blickar tillbaks
DATUM: 2009-01-13 | TID: 01:36:48 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu kallar sängen på mig och jag känner faktiskt att jag borde gå och lägga mig nu. Fast jag har ledigt imorgon så kan jag inte vara uppe så länge. Klockan är ändå snart halv 2. Hittade en cd-skiva med en massa gamla bilder från år 2003. ha ha ha. Kan bjuda på några "snygga" kort på mig som barn.

När jag och pappa var i London på sportlovet




Sen så på sommaren åkte jag och mamma och pappa till Platanias på våran första två veckors semester. Vilket blev ett minne för livet. Hade två underbara veckor i värmen.



Hahaha visst har jag snygga kläder på mig? Nä men här är jag tre år framåt. År 2006. Det var som en släkt träff uppe i Hammerdal. I min familj så bakar vi vårat egna tunnbröd och självklart hjälper jag till! Här är jag och min gammelmormor. Ska försöka finna tid i sommar och åka upp och hälsa på henne. Hon börjar bli gammal nu. Måste ta vara på tiden!



Fortfarande uppe i Hammerdal. Medans jag och mamma var ute på promenad så stötte vi på denna häst som var ivrig och ville leka. Så på ena sidan stängslet sprang jag fram och tillbaka och pa andra sidan sprang fölet. Gud så gullig den var!


♥ SKRIVET AV sadia

härliga bilder :)

DATUM: 2009-01-13 | TID: 09:01:35
BLOGG/HEMSIDA: http://sadia.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?