Torsdag
DATUM: 2009-01-15 | TID: 18:12:11 | KATEGORI: Vardag 2009

Hejsan Svejsan!

Hann inte skriva ett morgon inlägg. Dödsångest torsdagen stog på schemat. Sista torsdagen då jag börjar klockan 8. Nästa vecka börjar vi med ett nytt schema och då slipper jag gå upp klockan 6 på torsdagar. Vilken lättnad. Idag hade jag bara 3 lektioner då en lektion var inställd. Imorgon är det även 2 lektioner som är inställda så börjar senare och slutar tidigare. Wiho!

Efter skolan så åkte jag och några tjejer från klassen till Zinken och åt lunch. Efter lunchen så gick jag och Elinore lite på söder och kollade i deras second hand butiker och sko butiker. Hittade en jätte fin pälsmössa och ett par vita läder converse. Mhm.. Får se hur det blir måste spara pengar till London men det går inte så bra för imorgon måste jag lämna pengar till skolan då jag beställde skoltröjan idag.

Vill så gärna ha!


♥ SKRIVET AV bella

Vad kostar sånna, dom är ju skitsnygga! :o

DATUM: 2009-01-15 | TID: 22:06:39
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

villken affär kommer dom ifrån ?

DATUM: 2009-01-16 | TID: 07:51:27



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?