Onsdag och fortfarande sjuk!
DATUM: 2009-01-21 | TID: 20:47:58 | KATEGORI: Vardag 2009

Hej bloggen!

En sjuk Amanda som skriver. Mina halsmandlar har svullnat ner men halsen svider ännu mer och så är jag jätte hängig. Men men. Har lovat mig själv och mamma att försöka undvika vara hemma från skolan så mycket som möjligt. Ska ju kämpa gärnet!

Men iallafall. Imorgon efter skolan ska jag in till stan. Vart typ evigheter sen. Måste in på Gina Tricot. Jag vet, jag vet! Jag måste spara pengar till London men vill shoppa. Känner hur mina garderober skriker att dom vill ha nya kläder in i garderoben. "Ge oss mer kläder Amanda" Sen är jag även sugen på att inskaffa ett par jeans leggins och en läcker kjol!

Två favoriter från GT.


♥ SKRIVET AV bella

Krya på dig! :)

DATUM: 2009-01-21 | TID: 22:42:15
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?