Fredag
DATUM: 2009-01-23 | TID: 22:53:38 | KATEGORI: Cravings

Hallå mina läsare!

Sitter i min säng och funderar på om jag ska sova efter jag har skrivit detta inlägg.. Är trött efter en dag på stan. En väldigt rolig dag på stan. Innan bion började så gick jag och Lovisa in i 3 stycken Gina Tricot butiker i hopp på att hitta den rosa tröjan jag bloggade om tidigare. Tyvärr så fanns den inte i min storlek. SYND!

 Men hittade en ur snygg vår/sommar jacka från MQ. Lite för dyr för att jag ska köpa den med mina egna pengar men pappas funkar alltid bra! Som ett plus så gillade han den också.  Så nu ska jag önska mig den i födelsedagspresent. Vet att det är ca 3 månader kvar tills det men men. Kan ju inte använda den nu. Snön är ju tillbaka..

Visst är den läcker ? =D

j

♥ SKRIVET AV Anonym

Vad fin den var! Vad gick den på? =)

DATUM: 2009-01-24 | TID: 10:50:19
BLOGG/HEMSIDA: http://petrasusanna.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Jennifer

Jättesnygg!

DATUM: 2009-01-24 | TID: 11:53:06
BLOGG/HEMSIDA: http://iennifer.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?