Heyhey!
DATUM: 2009-01-12 | TID: 20:43:55 | KATEGORI: Vardag 2009

Gud så trött jag är! Tur att jag är ledig imorgon. Då ska jag verkligen sova ut och ta det lugnt. Hade en bra dag i skolan. Fick veta mitt slut betyg i företagsekonomi A. Fick vg! Så himla glad för det. Efter skolan hann jag bara åka hem byta om och sen åka till pappas jobb. Sen åkte vi till Farsta C och pratade med en kompis som jobbar på ticknet. Det blir nog så att den andra Juli åker vi till Platianias och är där i två veckor. Åh så jag längtar! Måste börja spara pengar redan nu.

Bild från fritidsresor



♥ SKRIVET AV bella

Åh nu är jag avundsjuk, vill också resa! Men ska försöka lura med mamma att betala en resa till mig! :)

DATUM: 2009-01-12 | TID: 22:51:34
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?