Trötter
DATUM: 2009-01-19 | TID: 22:15:32 | KATEGORI: Vardag 2009

Hallå bloggen!

Sitter just nu och kollar på film. Big Stan. Sjukt rolig film! Ska snart krypa ner under täcket och fortsätta kolla. Orkar inte sitta vid datorn så mycket längre. Mina halsmandlar har svullnat ner men känner mig fortfarande inte helt hundra. Måste bli frisk till helgen.

Blir ingen skola för min del imorgon för jag ska ända till min tandläkare i Sundbyberg. Det tar ett tag att åka dit. Det "ända" vi skulle göra är gå runt till olika klassrum och få veta mer information om dom kurserna man kan välja. Sen skulle vi ända bort till Gustavsberg och åka skridskor och med tanke på min fot så skulle det inte gå så bra. Så lika bra att åka till tandläkarn imorgon!

Idag kom denna underbara klänning hem till mig tyvärr så var liiiite för stor menmen.. Just to live with it





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?