Söndag
DATUM: 2009-01-25 | TID: 16:26:23 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu har jag gett upp hoppet om att min dator ska börja fungera som den ska. Det är ett hopplöst fall. Aldrig varit med om en segare dator. Så nu använder jag min utav pappas laptop som fungerar utmärkt! Så är glad att jag har en dator som fungerar bra! Min kommer nog att dö inom kort tid. Tyvärr!

Gårdagen blev inte riktigt som planerad. Middagen hemma hos mig ställde vi in då vi skulle ha behövt slängt in oss maten. Så istället fick jag skjuts till stan och mötte frugorna där istället. Vi åkte till festen på söder och hade en jätte rolig kväll! Bilder kommer upp när Lovisa skickar dom. Kom hem vid kvart över 2 och somnade på en gång. Idag orkar jag inte göra någonting speciellt utan bara ta det lugnt hemma och kolla på tv. En typiskt söndags dag.

♥ SKRIVET AV bella

Hoppas du haft en bra dag vännen! :)

DATUM: 2009-01-25 | TID: 19:22:57
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?