@ School
DATUM: 2009-01-19 | TID: 13:38:24 | KATEGORI: Vardag 2009

Hallå mina underbara läsare!

Hann aldrig blogga imorse då jag försov mig till tio i 9 och jag skulle gå hemifrån kvart över. Så fullt ös medvetlös. Fixade mig på 25 minuter vilket måste nog vara rekord. för mig.

Just nu sitter jag och Elinore i skolan vid varsin dator och försöker fördriva tiden så gott det går. Vi börjar om ca 45 minuter. Och det är våran sista lektioner. Wiho! Ska bli skönt att komma hem. Mår fortfarande inte helt hundra. Mina halsmandlar är svullna. Inte bra. Men nu börjar Elinore bli lite rastlös så måste vara lite social hehe.

 Kollade nyss in HM's hemsida och tittade på ett par skor jag funderar på att beställa hem.
Visst är dom fina ? :)

♥ SKRIVET AV bella

Söta! :)

DATUM: 2009-01-20 | TID: 17:35:17
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?