Onsdag
DATUM: 2009-01-14 | TID: 18:15:53 | KATEGORI: Vardag 2009

Hej mina läsare!

Allt bra med er ? Själv så är jag jätte trött! Somnade runt 2 inatt och vaknade för tidigt för att vara utvilad. Men klarade skolan galant. Jag och Elinore hade en riktigt bra flyt. Företags ekonomin gick super duper bra! Vi är klara med vårat arbete så på måndag får vi sovmorgon.

Hände en riktigt rolig grej idag under min geografi lektion. Hela klassrummet skakade till och det kändes och lät som en bomb nyss hade släppts på skolan. Alla i klassrummet hoppa till och blev chockade. Min första tanke var nu har terroristerna kommit. Men så var det inte. Dom håller på att spränga mark utanför skolan  men ingen visste om det. Så när alla var koncentrerande så sprängde dom mark.

♥ SKRIVET AV Tobias

yes det är det .D

DATUM: 2009-01-14 | TID: 18:37:18
BLOGG/HEMSIDA: http://grymtroligperson.blogg.se/
♥ SKRIVET AV bella

Läser ni geografi, det vill jag också göra!

Är ju så lätt..

DATUM: 2009-01-14 | TID: 19:17:43
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?