Onsdag, halva veckan kvar!
DATUM: 2009-01-28 | TID: 08:28:08 | KATEGORI: Vardag 2009

God morgon bloggen!

Hoppas ni alla har sovit gott. Det har jag iallafall, bara lite problem med att somna. Verkar inte kunna somna före klockan 1. Måste verkligen ställa om min sov rutin. Idag efter skolan blir det stan, kanske med Katta annars går jag själv. Det ska inhandlas underkläder och kanske jeans leggins. Får se vad affärerna har att bjuda på.

Vad jag kan bjuda på nu är en bild på mig själv tagen nyss haha
Nä nu ska jag gå och äta frukost och sen gå till tåget.


♥ SKRIVET AV Lovisa

fyfan vilken söt bild älskling!

DATUM: 2009-01-28 | TID: 10:47:50
♥ SKRIVET AV A M A N D A - F A L K

så fin bild :D

Hoppas du får en mysig eftermiddag!

DATUM: 2009-01-28 | TID: 16:08:20
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?