Ny vecka med nya möjligheter och misstag
DATUM: 2009-01-12 | TID: 07:38:26 | KATEGORI: Vardag 2009

Inne på vecka 3. Måndagen har kommit efter en lugn helg. Vill egentligen inte åka iväg till skolan. Men jag måste. Kan inte, får inte missa fler lektioner. Imorgon har jag ändå ledigt. Så har något att se framimot. Älskar våra tisdags scheman. Ingen lärare har bokat in något så vi är lediga.

Kollade nyss min statistik och märkte hur den höjts med varje dag som går. Även fast det är i ett lågt tempo så är jag jätte glad! Hoppas ni är kvar för att stanna. Om det är något ni undrar eller vill se mer utav här i bloggen så är det bara att skriva en kommentar med erat önskemål. Var inte rädda att kommentera.


♥ SKRIVET AV Anonym

vad går du för linje?

DATUM: 2009-01-12 | TID: 14:35:53
♥ SKRIVET AV sadia

roligt att statistiken har höjts :)

DATUM: 2009-01-12 | TID: 20:44:11
BLOGG/HEMSIDA: http://sadia.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?