Lördag
DATUM: 2009-01-24 | TID: 15:47:09 | KATEGORI: Shopping

Hej bloggen!

Har spenderat dagen med pappa på SKHLM. Jätte roligt! Blev shopping både för mig och pappa. Utav pappa fick jag ett par svarta chinos och en sån där tröja från Gina Tricot som jag bloggade om förut, den rosa fast den färgen fanns inte så det blev en svart! Hittade även en jätte snygg mc "skinn"jacka från HM. To die for. Hoppas på att hitta en liknande inne på primarket om jag inte gör det köper jag nog den från HM. 

Ikväll blir det middag med frugorna hemma hos mig, så ska snart börja laga maten. Sen efter middagen blir det kanske någon fest norr om stan. Medelande till min kära mor, jag vet att du läser min blogg. och  JA jag ska på fest. Kul va?  Du kan ju be pappa hämta mig sen ikväll.

Jackan från HM.


♥ SKRIVET AV bella

Köpte faktiskt en jacka idag också, fast på veromoda! :)

DATUM: 2009-01-24 | TID: 19:55:18
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?