Ingen vidare uppdatering
DATUM: 2009-01-11 | TID: 23:33:29 | KATEGORI: Vardag 2009

Vanligtvis brukar jag vara jätte flitig på att uppdatera bloggen på söndagar. Det är min blogg dag. Brukar skriva flera inlägg  men idag har jag varit anti datan. Förutom när jag har kollat efter hotell och när jag beställde hem en klänning ifrån stylebystars. Blev en bas klänning i svart. Gullig faktiskt! Hotell letandet har gått bra.

Vi har funnit 3 hotell vi gillar. Så imorgon ska jag och pappa till Farsta C igen och prata med en vän som jobbar på Ticknet. Det är rätt så säkert att Lauren ska följa med oss i sommar. Antingen till Platanias eller Rethymnons (tror det stavas så). Ingen är bokat än men so what. Det kommer nog bli av!

Klänningen jag beställde hem :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?