I love new clothes
DATUM: 2009-01-20 | TID: 19:12:16 | KATEGORI: Shopping

Ååååååh va jag är glad! Igår kom klänningen ifrån stylebystars och idag mina kläder ifrån HM. Allt satt som en smäck. Älskar att ha nya kläder. Men kommer inte kunna shoppa så mycket innan London. Måste ju spara pengar. Har redan sparaat 500 kr från Januari studiebidraget men på det kommer man ju inte långt hehe. Orkar inte fota det jag har fått hem + att kameran har inge batterier kvar så lägger upp ett gamalt kollage över det jag fick hem idag.
 
jahaaaaaa nu funkar det inte att ladda upp bilder ... typiskt!

♥ SKRIVET AV A M A N D A - F A L K

så underbart, jag älskar också nya kläder! :)

Hoppas du får en mysig kväll!

DATUM: 2009-01-21 | TID: 19:09:29
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/
♥ SKRIVET AV bella

Du måste iaf visa de nya kläderna sen! :D

DATUM: 2009-01-22 | TID: 15:41:43
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?