Hey!
DATUM: 2009-01-08 | TID: 16:19:55 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är jag äntligen hemma ifrån skolan. Gud så jobbigt det var att komma in i skolan och veta att nu kör vi igen. Men tiden gled förbi och jag försökte mitt bästa att hålla mig vaken. Kan inte ta en power nap nu så måste sysselsätta mig. Mhm. Vad ska jag hitta på ? Har ju knappt någon energi kvar i kroppen. Mitt rum skulle behövas städas så blir städning och efter ska jag fixa iordning en smarrig fruktsallad!

Kolla va långt hår jag har fått! Det var ju inte alls så länge sen jag klippte mig. Gud så det växer som ogräs


♥ SKRIVET AV Amy.C

jaha..oj, missförstod..sorry!~~

s hur var din skoldag idag då?:D

DATUM: 2009-01-08 | TID: 17:25:10
BLOGG/HEMSIDA: http://amychen.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?