Hey!
DATUM: 2009-01-06 | TID: 23:36:18 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu har jag äntligen fått gått in och värma mig. Tog på mig lite för tunna kläder idag så har frusit hela dagen. Som ni tidigare har läst i mina tidigare inlägg så började jag tagen och var med några vänner. Avslutade dagen med bio på Heron City med Mikkis. Vi såg Allt flyter och den var jätte bra förutom att sluten sög! Blev rätt besviken för hade förväntat mig ett WOW slut men icke sa nicke.

På bussresan hem underhöll jag och Mikkis oss själva genom att härma det här youtube klippet. Han Charlie är bara för söt! Skulle faktiskt kunna tänka mig döpa mitt framtida barn till Charlie.



♥ SKRIVET AV Tobias

den e fin den :D hehe

DATUM: 2009-01-07 | TID: 00:17:27
BLOGG/HEMSIDA: http://grymtroligperson.blogg.se/
♥ SKRIVET AV E

Det förstår jag, sött klipp å fint namn

DATUM: 2009-01-07 | TID: 00:28:43
BLOGG/HEMSIDA: http://thedevilwears.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?