Hellu it's friday!
DATUM: 2009-01-30 | TID: 17:04:54 | KATEGORI: Vardag 2009

Ska strax iväg till tåget till Väsby. 45 minuter på ett tåg. Kul höhö eller inte. Tar med mig min bok så lär fördriva tiden lite bätte då. Ska sova hemma hos Lauren så nästa uppdatering blir imorgon eftermiddag. Skolan idag gick jätte segt och jag var trött hela dagen. Efter två lektioner fick jag för mig att vi skulle sluta för dagen nä men då var det 3 lektioner kvar. Valde mina induvella val blev Matte C och Organisation och Ledarskap. Dock så är jag osäker på Matte C. Men ska göra testet man gör i början utav kursen.

♥ SKRIVET AV Anonym

väsby? :D där ser man, där bor ju jag!

Hoppas du får en fin lördag!

DATUM: 2009-01-31 | TID: 15:58:25
♥ SKRIVET AV A M A N D A - F A L K

vet inte om mitt underbara namn kom med :D

DATUM: 2009-01-31 | TID: 15:58:42
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?