Godmorgon det är torsdag!
DATUM: 2009-01-29 | TID: 07:25:19 | KATEGORI: Vardag 2009

Gud va utvilad jag känner mig! Perfekt. Underbart. Jag brukar vanligtvis somna mellan 1 till halv 2 men igår natt så somnade jag innan 12. Framsteg. Hoppas att kunna göra det samma inatt också. Men vilket väder det är ute. Snön har kommit tillbaka. Inte bra. Vi är ju snart inne på februari månad. Då ska det minnsan inte vara snö på marken. Jag som hade tänkt använda mina nya skor idag men nehepp det kan jag inte göra. Vill ju inte förstöra dom första gången jag använder dom.

♥ SKRIVET AV LINA VERONICA

du kanske har snott min sömn då! ;D jag sover som en kratta! HAHA!

DATUM: 2009-01-29 | TID: 10:42:25
BLOGG/HEMSIDA: http://linaveronica.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Sun block 20

Hoppas det inte kom för mycket snö så du kunde använda skorna:)



Kram Erica i Singapore

DATUM: 2009-01-29 | TID: 15:41:30
BLOGG/HEMSIDA: http://www.sunblock20.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?